OUR PRODUCT

PRODUK KAMI

Klik Pada Gambar Untuk Paparan Produk

Wednesday 22 February 2017

MISI QASEH 2017 SAYA!!

TODAY: ONE TO ONE SESSION

=========================

Alhamdulillah..

Pagi tadi di Pondok Ana saya bertuah dapat bertemu muka dengan 2 orang hebat dalam keluarga Anaedar. Coaching 1 to 1 ok! 

Banyak sungguh perkongsian bermanfaat yang dikongsikan oleh En Ana Izzuddin Hafiz dan Sifu Nasiron Ngadi untuk 'dicerna' dan 'dijelmakan' oleh saya dalam misi 2017 ini! Terima qaseh daun keladi 😊😊😊




KPI telah saya tetapkan. 
Banyak "homework" yang saya perlu saya submit pada leader!
No turning back!! 

Tiada jalan mudah untuk saya merintis jalan yang saya pilih ini. Walaupun begitu, I just need to FOCUS and PROCEED! 

Ya Allah, permudahkan lah perjalanan Qaseh saya. 

Terima qaseh my SUPERLEADER yang tak pernah jemu dengan saya Noor Hasyimah Binti Idris.

Terima qaseh sahabat hebat saya Raihan Qaseh yang tak pernah lokek berkongsi ilmu dan sentiasa membakar semangat pada saya.

Terima qaseh pada team rania #QasehKazimNetwork, my team #AzwaQasehNetwork yang sentiasa support dan berkongsi "Qaseh sayang" dalam kita berjuang memartabatkan ekonomi ummah! Siti Noor Fairuz Fairuz Syathirah Tormodi Masniza Abas Syikin Rasli Azlin Adzraai Hanita Isa Kak Nett Farah Hanani

Terima qaseh keluarga yang disayangi atas segala sokongan Norizan Abd Rashid Haris Abd Rahman Dilla Haris Ikaa Haris Acong Heritage Iswanie Tormodi Azan Zafran 😍😍

Cerita Qaseh saya baru bermula! Teruskan sokongan anda semua untuk saya. Sudilah kiranya menitipkan DOA moga segala urusan saya dipermudah. Hanya Allah yang dapat membalasnya. 

Bismillahi tawakkal tu 'alallah..
Rabbi yassir wala tuassir..
La haula wala quwwata illa billah..
Aamiin.. 

Salam Qaseh buat semua 😘😘

22/02/17
Coretan #AzwaQaseh 
#KeyRania
#QasehKazimNetwork
#KeyLeaderToBe





No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...